دل نوشته

خرید بک لینک
سلام دوستان خوبین خوشین؟سلامتین؟امیدوارم هر جای این کره خاکی هستین تنتون سالم و لبتون خندون باشه.دوتا سوال دارم ،۱-کسایی که چند پست اخرمو خوندن بفرمایند که ایا برای سومین سال پیا پی کنکور بدم ثبت نام دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: يکشنبه 3 فروردين 1399 ساعت: 12:10

سلام بچه ها خوبین ؟امیدوارم امروزتان از دیروزتان بهتر باشد.من از وقتی که یادمه تو خونه ای بزرگ شدم که همیشه دعوا وجودداره چون نامادری دارم من قسمتی از درد ها ورنج ها را فراموش کردم و قسمتی از درد ها ر دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: يکشنبه 3 فروردين 1399 ساعت: 12:10

سلام وبلاگیا خوبین
راستی سوالی داشتم کامنت بزارین لطفا
نوشتن جمله خدا پشت و پناهت باشه کی به کار می رود؟اگر در حالت عادی موقع خداحافظی بگوییم بد است؟

دل نوشته...

ما را در سایت دل نوشته دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: يکشنبه 3 فروردين 1399 ساعت: 12:10

صفحه بندی