ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: يکشنبه 3 فروردين 1399 ساعت: 12:10
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: يکشنبه 3 فروردين 1399 ساعت: 12:10
سلام وبلاگیا خوبین
راستی سوالی داشتم کامنت بزارین لطفا
نوشتن جمله خدا پشت و پناهت باشه کی به کار می رود؟اگر در حالت عادی موقع خداحافظی بگوییم بد است؟
ما را در سایت دل نوشته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: يکشنبه 3 فروردين 1399 ساعت: 12:10